Vairuoti krovininį automobilį – tai jau nebe naujiena šiuolaikiniame pasaulyje, tačiau vis dar kelia smalsumą, ypač kai už vairo sėdi 26-erių Viktorija Kasparavičiūtė iš Kauno, tolimųjų reisų vairuotoja. Moteris dažnai sulaukia klausimų, kodėl pasirinko šią profesiją.
Viktorija atskleidė, kas paskatino ją imtis šio darbo ir su kokiais iššūkiais tenka susidurti kasdien. Nepaisant sunkumų, ji teigia, kad šią profesiją pakeisti į kitą nesiruošia.
Patrauklios darbo sąlygos
Ne viena moteris tolimųjų reisų vairuotoja pabrėžia, kad šis darbas ypač patrauklus. Viktorija patvirtino, kad būtent geras atlyginimas ir darbo sąlygos ją sužavėjo, todėl ji nusprendė įgyti krovininio automobilio vairuotojo teises.
„Mano buvęs vyras dirbo šioje srityje, ir aš pagalvojau, kad gal norėčiau pamėginti kartu su juo. Pavyko išsilaikyti vairuotojo teises iš pirmo karto, labai jų norėjau“, – pasakojo Viktorija. Po trumpo bendro darbo laikotarpio su vyru ji liko dirbti viena ir dabar jau šešerius metus dirba šioje srityje.
Moteris teigia, kad aplinka jos sprendimą priėmė labai teigiamai. „Mano artimieji visada mane palaikė, todėl jokių problemų nekilo“, – džiaugiasi ji.
Keliaujanti po Europą
Kalbėdama apie savo darbą, Viktorija atskleidė, kad šiuo metu dirba užsienyje. Ji keliauja po įvairias Europos šalis ir pristato krovinius. „Pirmiausia pasiimu krovininį automobilį ir važiuoju į objektą, kur gaunu krovinį. Kartais tenka pačiai įsikrauti krovinius, tačiau krovinio tvirtinimas visada mano atsakomybė“, – paaiškino ji.
Krovinių svoriai yra įvairūs. „Jeigu krovinys sunkus, visada sulaukiu kitų darbuotojų pagalbos, tačiau stengiuosi viską daryti pati“, – pabrėžė Viktorija.
Darbo grafikas ir iššūkiai
Jos reisai paprastai trunka šešias savaites. Viktorija per dieną vairuoja apie devynias valandas, o kartais ir po dešimt. Ji pabrėžė, kad tolimųjų reisų vairuotojos darbas turi tiek privalumų, tiek trūkumų.
„Pasitaiko sunkių situacijų, pavyzdžiui, labai mažuose miesteliuose sunku išsikrauti krovinius. Taip pat tenka dirbti su dideliais svoriais ir ne visuomet keliai yra patogūs“, – pasakojo ji.
Nepaisant iššūkių, Viktorija džiaugiasi geromis darbo sąlygomis ir atlyginimu, kuris motyvuoja ją dirbti. „Manau, kad šis darbas yra patrauklus, nes jis neturi didelio fizinio krūvio, didžiąją laiko dalį praleidi vairuodama“, – kalbėjo ji.
Dėmesys iš vyrų ir atlyginimas
Dar vienas įdomus dalykas – didelis vyrų dėmesys. Viktorija pripažino, kad ji dažnai sulaukia vyriškų susidomėjimų, tačiau stengiasi to nesureikšminti. „Vyrams dažnai įdomu, kodėl dirbu šį darbą. Aš stengiuosi į tai reaguoti ramiai, nes kitaip dėmesys tik didėja“, – teigia ji.
Kalbėdama apie atlyginimą, Viktorija sakė, kad dirbant Europoje uždarbis yra gerokai didesnis nei Lietuvoje: „Alga svyruoja nuo 2 800 iki 4 000 eurų.“ Ji pridūrė, kad artimiausiu metu šio darbo tikrai neketina atsisakyti ir jau šešerius metus džiaugiasi pasirinkimu.








