Po ginčo su Lietuvos ambasada Prancūzijoje plinta įžūlūs kaltinimai Juozui Statkevičiui: sureagavo ir pats dizaineris

Prieš kurį laiką populiariame tinklaraštyje „Virtuali partizanė“ pasirodė netikėta ir intriguojanti žinia apie vieną garsiausių Lietuvos mados kūrėjų Juo­zą Statkevičių. Anot tinklaraščio autorės, dizaineris galimai perka sekėjus savo „Instagram“ paskyrai.

Įtaria melą dėl sekėjų

Apie tai tinklaraščio kūrėja, turinti daugiau nei 10 tūkst. sekėjų, prabilo šeštadienį. Jos įrašas, lydimas ironijos, iš karto patraukė dėmesį.

Įraše ji pasakojo apie neseniai įvykusią nemalonią situaciją tarp J. Statkevičiaus ir Lietuvos ambasados Prancūzijoje, kuri, anot jos, paskatino pasižvalgyti po dizainerio „Instagram“ profilį.

Apsilankiusi ten, autorė nustebo – dizainerio paskyra skelbėsi turinti beveik milijoną sekėjų. Tačiau, kaip ji teigia, patikrinus statistiką, skaičiai pasirodė ne tokie įspūdingi, kaip atrodė iš pirmo žvilgsnio.

„Orevuar, milijone!

Arba kai ego pasiekia ten, kur algoritmas nespėja.

Kažkaip čia po Orevuar (skaityk – Juozo Statkevičiaus arba Bla Blažytes mylimukas) pasipiktinimo Lietuvos ambasada Prancūzijoje, nuejau pažiūrėti jo Instagram.

Ir kažkaip mane suglumino tie stebuklingi skaičiai.

Beveik 1 milijonas sekėjų.

Ir taip, aš suprantu, žmogus ne tik Lietuvoje žinomas, talentas – faktas, pasiekimai – realūs, kūryba – aukšto lygio.

Bet… milijonas? Seriously?

Galvoju: nueisiu aš tą statistiką mėnesiuko pažiūrėti. Nes žinom – organiški profiliai turi gan pastovius įsitraukimus.

Na ir ką radau?

MĖNESIO STATISTIKA

Per paskutinį mėnesį:

• -70 504 sekėjų (taip, minus septyniasdešimt tūkstančių);

• Kai kuriomis dienomis +18 000, kitomis -34 000;

• Įsitraukimas 0,11 %, t. y. maždaug 1 000 „patinka“ prie beveik milijono sekėjų. Toks botų baletas haute couture.

Tai reiškia, kad kasdien iš jo paskyros išeina mažytis miestelis žmonių – arba „botų miestelis“.

Tokie šuoliai paprastai būdingi ne įkvėpimui, o automatinėms sekėjų bangoms.

Dabar truputi apie Paryžiaus dramą

Vos grįžęs iš Paryžiaus, Bla Blažytės mylimukas viešai išliejo apmaudą:

esą Lietuvos ambasada jį ignoravo, nepakvietė svečių, nepadėjo garsinti Lietuvos vardo.

Ambasada atsakė tiesiai:

„Statkevičius piktybiškai skleidžia netiesą.“

Dalyvavome, padėjome, suteikėme erdvę, o papildomų prašymų nebuvo.

Rezultatas? Puikus informacinis spektaklis, kur meninė drama pereina į geopolitinį toną.

O juk Orevuar J santykiai su Rytų kaimynu (ir tam tikra rusiška elegancijos nostalgija) ne kartą kėlė klausimų.

Diplomatija gi negali dainuoti bravo, kai vyksta emocinis šou.

Šis skandalas – ne apie madą ir ne apie kultūrą.

Tai tiesiog ego performansas, kuriame siūloma ploti stovint už meninį įsižeidimą.

Tik problema ta, kad valstybės institucijos tam turi kitą aprangos kodą – santūrumą.

Galų gale:

vienas milijonas sekėjų, šiek tiek skaitmeninio „couture“, šiek tiek dramos ir štai turim tobulą paryžietišką teatrą.

Tiesa, ne ant podiumo, o mūsų ekranuose.

Orevuar VP“, – rašoma „Virtualios partizanės“ paskyroje, po kurios iškeltos diskusijos pasirodė dar daugiau svarstymų, ar J. Statkevičius apskritai pasirodė Paryžiaus mados savaitėje.

Įdomybės.lt