Nieko nepirko, bet 42 eurus nuskaičiavo nuo kortelės: ką daryti, jei taip nutiks ir jums

Kone viena iš didžiausių ne vieno gyventojo baimių yra prarasti savo pinigus. Todėl nenuostabu, kad bet koks neaiškus lėšų nuskaičiavimas nuo sąskaitos banke kaip reikiant išgąsdina.

Vienas asmuo socialiniame tinkle „Facebook“ pasidalino, kad dirbdamas pastebėjo iš savo asmeninės „Swedbank“ sąskaitos atliktą 42,74 euro mokėjimą.

Jis nurodė, kad nieko neužsisakė, jokių paslaugų prenumeratų neturi ir teiravosi, kas tai galėtų būti ir ką tokiu atveju daryti.

Bankų atstovai neatmetė galimybės, kad tai gali būti ir užmiršta prenumerata, tačiau dažniau tai būna sukčių darbas.

Pašnekovai įvardijo, kada pinigus susigrąžinti pavyksta gana lengvai, o kada juos atgauti jau būna itin sunku. Ir atskleidė, kad per pastaruosius 3 mėnesius pavyko sustabdyti virš 0,5 mln. eurų pervedimų sukčiams.

 

Pasitaiko, kad žmonės pamiršta savo prenumeratas

„Swedbank“ Mažmeninės bankininkystės komunikacijos vadovas Gytis Vercinskas teigė negalintis atskleisti konkretaus kliento duomenų.

Vis tik jis nurodė, kad visais atvejais, jei klientai susiduria su kažkokiais neaiškumais dėl nuskaičiuojamų sumų iš jų sąskaitų, jie turėtų nedelsdami kreiptis į savo banką.

„Tuomet bendromis jėgomis išsiaiškiname, ar tai yra, pavyzdžiui, pamiršta prenumerata, ar galima sukčių veikla.

 

Ypač dėmesingais klientai turėtų būti apsipirkdami užsienio svetainėse ar gavę pasiūlymų investuoti su pernelyg didele grąža“, – komentare aiškino banko atstovas.

Jis pridūrė, kad visi klientų pranešimai yra nagrinėjami individualiai, o sprendimai priimami tik išsamiai išanalizavus visas aplinkybes: „Motyvuotą atsakymą savo klientui įprastai pateikiame per įstatymo numatytą 1 darbo dienos terminą.“

Įdomybės.lt