Gyventojai piktinasi, kad negali laisvai naudotis savo turtu. Anot jų, kiekvieną žingsnį seka bankai, o už didesnę sumą, atsiradusią jūsų naudojamoje sąskaitoje, bankai liepia pasiaiškinti. Be to, jeigu nepateiksite tvarių argumentų, jūsų sąskaita gali būti netgi užblokuota. Tačiau bankai tikina, kad laikosi įstatymų, kurie įpareigoja tikrinti klientų sandorius.a
„Netrukus su vyru išeisime į pensiją. Visą gyvenimą taupėme ir nusprendėme sukauptus pinigus investuoti į nekilnojamą turtą, t. y. įsigyti Vilniuje butą. Tokiu būdu ketiname užsitikrinti orias pajamas senatvėje.
Jie ėmė pardavėjo klausinėti, iš kur pinigai, vėliau jau klausė, iš kur butas. Nors butą pardavėjas buvo įsigijęs daugiau nei prieš 20 metų.
Mūsų nieko neklausinėjo, tačiau juk tai mūsų pinigai. O svarbiausia, kad negalėjome pasirašyti sutarties pas notarą, kol pinigai kybojo kažkur ore“, – piktinosi moteris.
Ji teigė bijojusi, kad sandoris taip ir neįvyks.
Jau ruošėmės atšaukti vizitą pas notarą, kai po kelių dienų bankas pagaliau pervedė pinigus buto pardavėjui.
Niekada neteko susidurti su tokia situacija, kad reikėtų aiškintis bankui dėl savo pinigų ar turto. Tokie bankų veiksmai gaišina laiką. Bijojome, kad apskritai liksime be buto“, – skundėsi Rasa.
Kadangi paskolos nereikėjo imti, manėme, kad buto įsigijimas bus greitas ir paprastas. Tačiau taip buvo tik pačioje pradžioje. Paieškos neužtruko, greitai radome tinkamą butą, pervedėme pardavėjui iš karto visą sumą – daugiau kaip 100 tūkst. eurų – ir tada viskas prasidėjo“, – pasakojo moteris.
Pasak jos, SEB bankas įšaldė pinigus, kurie buvo pervedami į buto pardavėjo sąskaitą
Jie ėmė pardavėjo klausinėti, iš kur pinigai, vėliau jau klausė, iš kur butas. Nors butą pardavėjas buvo įsigijęs daugiau nei prieš 20 metų.
Mūsų nieko neklausinėjo, tačiau juk tai mūsų pinigai. O svarbiausia, kad negalėjome pasirašyti sutarties pas notarą, kol pinigai kybojo kažkur ore“, – piktinosi moteris.
Ji teigė bijojusi, kad sandoris taip ir neįvyks.