Indrė Burlinskaitė pasidalino, kas slypi už nuomonės formuotojų gyvenimo: ar tikrai tai svajonių profesija?

Gyvenimas socialiniuose tinkluose – koks jis? Naujoji realybė, kurioje mes gyvename, alternatyvus pasaulis, kurį stebime, kuriame mokomės, kas yra stilinga, patrauklu, teisinga? Kaip mūsų požiūrį formuoja nuomonės formuotojai?“, – laidoje „Gyventi stilingai“ domėjosi mados tendencijų analitikė Marija Palaikytė.

Šias temas laidoje analizavo du pašnekovai – nuomonės formuotoja Indrė Burlinskaitė ir viešųjų ryšių specialistas Linas Kontrimas.

„Aš niekada nesvajojau būti influencere, neturėjau plano ja tapti, o sekėjai susirinko po truputį. Vieną dieną žiūriu, kad pas mane jau kone 50 tūkst. sekėjų. Su vyru nusprendėme, kad reikia kažką daryti, kad tų sekėjų jau tiek susirinko“, – kalbėjo I.Burlinskaitė, kurią šiandien socialiniame tinkle „Instagram“ seka jau 176 tūkst. žmonių.

L. Kontrimas dalinosi, kad norint tapti nuomonės formuotoju, iš pradžių reikia turėti nuomonę, ją susikurti, domėtis, o štai Lietuvoje dominuoja „papūgų“ nuomonės formuotojų segmentas. Kitaip tariant, tai žmonės, pasiduodantys pasaulinei madai, priėmę madingą formatą, tačiau ką, kaip ir su kokia žinute išeinu – nebesvarbu.

I.Burlinskaitė: tik iš šono atrodo, kad tai labai lengva

M.Palaikytės teigimu, statistiškai daugiau nei 50 proc. nepilnamečių nurodo, kad jų svajonių profesija yra tapti nuomonės formuotoju ir tai kelia daug klausimų.

Iš šono pažiūrėjus atrodo, kad tai labai lengva – būti nuomonės formuotoju. Kad tai – lengvas uždarbis, populiarumas. Išties žmonės nemato to, kas slypi už kadro. Užsakomosios reklamos jau tampa panašios į televizines, kai tenka samdyti visą komandą, kad įgyvendintum tam tikrą užduotį ir viską išpildytum iki galo. Nėra viskas taip lengva“, – sakė I.Burlinskaitė.

Pasak Indrės, žmogui reikia duoti kažko naujo nuolat, kad jis į tave žiūrėtų. Viskas priklauso nuo to, apie ką yra profilis. „Šiuo metu mano kryptis – mada, stilius, patarimai moterims. Net šukuosenos pasikeitimas jau sulaukia dėmesio. Man šiuo metu lengva keistis ir eksperimentuoti bei išmėginti ką nors naujo, kadangi esu trumpais plaukais“, – dalinosi Indrė.

„Išskirtinės ir skaudžios patirtys, dalinimasis tuo, ką teko patirti – ar tai padėjo užmegzti ryšį?“, – klausė M.Palaikytė.

Indrė sako, kad tai tikrai padarė įtaką – atsirado naujų sekėjų ir žmonėms buvo įdomu pamatyti tą kelią, kurį jai teko praeiti. „Tu guli ligos patale ir tikrai negalvoji transliuoti, netransliuoti, susirinksi sekėjų ar ne, kadangi kai kuri savo profilį, tai kur tu bedingsi? Tiesą pasakius, kai dalinausi ligos kelione, pajaučiau atgalinį ryšį ir net norėdavau ką nors pasakyti, kad sulaukčiau palaikymo. Jau metai laiko, kai pasiekiau remisiją. Negaliu sakyti, kad tai laiminga pabaiga – man reikia darytis tyrimus ir save prižiūrėti“, – sakė moteris.

„O kaip su emocijų rodymu viešai? Dažnai galima išgirsti įvairių priekaištų, kad socialiniuose tinkluose nerodoma realybė. Tikras perversmas kilo tuomet, kai Bela Hadid nusifilmavo verkianti – tapo populiaru verkti“, – kalbėjo M.Palaikytė.

Įdomybės.lt