Pranešama: Rusijoje sudužo keleivinis lėktuvas, išgyvenusiųjų nėra

Rusijos Tolimuosiuose Rytuose, netoli Tyndos miesto, sudužo keleivinis lėktuvas, kuriuo skrido beveik 50 žmonių. Kaip skelbia pareigūnai, kol kas nėra jokių ženklų, kad būtų likusių gyvų.

Orlaivio nuolaužos rastos miškingame kalnų šlaite, maždaug už 16 kilometrų nuo Tyndos, po to, kai lėktuvas dingo iš radarų bandydamas leistis antrą kartą.

Kaip pranešė portalas, lėktuvas „Antonov AN-24“, priklausantis regioninei bendrovei „Angara Airlines“, skrido iš Blagoveščensko į Tyndą. Apie 13 val. vietos laiku (6 val. ryto Lietuvos laiku) jis netikėtai pradingo iš radarų.

Į nelaimės vietą nusiųstas gelbėjimo sraigtasparnis aptiko degančias nuolaužas miškingoje vietovėje. Rusijos tyrimų komitetas paskelbė vaizdo įrašus, kuriuose matyti tiršti dūmų stulpai, kylantys iš sudužusio orlaivio.

Pirminiais duomenimis, gelbėtojai nelaimės vietoje gyvų žmonių nepastebėjo. Kaip informavo Amūro srities civilinės saugos agentūra, į vietą išsiųsta žemyninė gelbėtojų komanda – 25 žmonės, 5 technikos vienetai, o keturi orlaiviai su įgula – parengtyje.

Sudėtinga vietovė trukdo gelbėjimo darbams

Kaip portalui teigė vienas iš gelbėtojų, miškingas reljefas smarkiai apsunkina patekimą į katastrofos vietą, todėl pagrindiniai paieškos darbai vykdomi iš oro.

„Angara Airlines“ kol kas oficialių komentarų nepateikė.

Skrydis baigėsi tragedija antruoju bandymu nusileisti

Regiono gubernatorius Vasilijus Orlovas pranešė, kad lėktuve buvo 43 keleiviai ir 6 įgulos nariai – tarp jų penki vaikai. Kiti šaltiniai nurodo, kad galėjo būti 40 keleivių.

Kaip skelbia Rusijos Tolimųjų Rytų transporto prokuratūra, nelaimė įvyko tada, kai orlaivis bandė antrą kartą leistis Tyndos oro uoste. Po antrojo priartėjimo ryšys su lėktuvu nutrūko.

Kol kas oficialiai nepatvirtinta, kas tiksliai sukėlė katastrofą.

Senas sovietinis orlaivis – techninė būklė buvo pratęsta

Kaip rašo portalas, lėktuvas buvo pagamintas beveik prieš 50 metų. Nors „Antonov AN-24“ skraido nuo 1959-ųjų, tokio tipo orlaiviai vis dar naudojami Rusijos regionuose.

Pasak naujienų agentūros TASS, šio konkretaus lėktuvo tinkamumas skrydžiams buvo pratęstas iki 2036 metų. Portalo žiniomis, ši informacija oficialiai dar nepatvirtinta.

Pastaraisiais metais Rusija stengiasi atsisakyti senų sovietinių lėktuvų ir pereiti prie modernesnių orlaivių, tačiau atokiuose šalies regionuose, kaip Amūro sritis, vis dar plačiai naudojami senesni modeliai. Deja, tai dažnai baigiasi nelaimėmis.

Tikslesnės detalės apie įvykio aplinkybes ir aukų skaičių paaiškės artimiausiomis valandomis. Tyrimas tęsiamas.

Įdomybės.lt